Z raportu wynika, iż ​​strategia Apple dotycząca filmów kinowych może niedługo zacząć się zmieniać

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


W zeszłym roku Apple znacznie rozszerzyło swoją ofertę filmową, wprowadzając szereg wysokobudżetowych filmów o znanych nazwiskach, które przed wprowadzeniem na rynek Apple TV+ doczekały się szerokich premier kinowych i długich okresów wyłączności.

Podczas gdy w przeszłości filmy finansowane przez Apple skupiały się na mniej budżetowych filmach niezależnych, takich jak nagrodzony Oscarem CODA, w ciągu ostatniego pół roku Apple turbodoładowała swoją ofertę.

Firma niedawno zadebiutowała tak wielkimi projektami, jak Martin Scorsese Zabójcy Kwiatowego KsiężycaRidleya Scotta Napoleona ostatnio Matthew Vaughna Argyle. Za wszystkimi trzema filmami stoją nie tylko prestiżowi reżyserzy, ale także ogromne wsparcie finansowe rzędu setek milionów dolarów.

Teraz, według nowego raportu, wygląda na to, iż kierownictwo Apple ponownie ocenia swoje ambicje związane z filmem, w tym rolę premier kinowych w ramach swojej strategii.

Uczenie się od aktorów teatralnych

Matta Belloniego o godz Krążek do hokeja podzielił się tym, co usłyszał na temat spotkania w Apple w zeszłym miesiącu, w którym uczestniczyli szefowie TV+ Zack Van Amburg i Jamie Erlicht, a także dyrektor generalny Apple Tim Cook i szef usług Eddy Cue. Spotkanie było okazją do sprawdzenia strategii filmowej Apple i rozważenia zmiany.

Cook i Cue nie żądali ogromnych zmian strategicznych, ale nalegali na pewne zmiany w najbliższej przyszłości.

Od Belloniego o godz Krążek do hokeja:

Powiedziano mi, iż liderzy Apple nakłonili Zacka i Jamiego, aby wyjaśnili, w jaki sposób firma może stać się mądrzejsza w swoich przedsięwzięciach teatralnych, które – przynajmniej według tradycyjnych wskaźników – nie wyszły świetnie.

Belloni podkreśla, iż ​​do tego spotkania doszło nie tylko po niedawnych trzech wysokobudżetowych ofertach kinowych Apple, ale także przed kilkoma kluczowymi premierami kinowymi, które są w przygotowaniu. Jednym z takich filmów jest tzw Tytuł mistrza Formuły 1 z Bradem Pittem w roli głównej który podobno ma cenę 300 milionów dolarów plus. Dalsze zmagania w teatrze mogą być niezwykle kosztowne dla zespołu.

Wersja 9to5Mac

Apple ma mnóstwo pieniędzy do rozrzucenia, co jest jasne od czasu debiutu TV+ w 2019 roku. Daje mu to przewagę konkurencyjną nad starszymi hollywoodzkimi studiami, które mają zupełnie inną rzeczywistość finansową.

Jednak to spotkanie – a zwłaszcza obecność na nim Tima Cooka – wskazuje, iż wciąż nadchodzi moment, w którym Apple zaczyna zaciskać sznurki.

Mam nadzieję, iż firma okaże się wystarczająco cierpliwa, a zespół filmowy Apple wystarczająco kreatywny, aby dowiedzieć się, jak osiągnąć sukces dzięki premierom kinowym. jeżeli jednak kilka kolejnych wysokobudżetowych projektów osiągnie gorszy wynik, nie zdziwiłbym się, gdybym usłyszał o istotnej zmianie.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Idź do oryginalnego materiału