Liczba abonentów Netflixa przekroczyła 270 milionów, ale firma nie ujawnia, kto będzie miał w przyszłości

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Liczba Netflixa liczba abonentów wzrosła w ostatnim kwartale o 9,3 mln, osiągając na całym świecie 270 mln – znacznie więcej niż oczekiwali analitycy. Firma twierdzi jednak, iż w przyszłości (normalnie) nie będzie ujawniać liczby abonentów…

Różnorodność raportuje, iż firma zdecydowanie przekroczyła szacunki zarówno dotyczące liczby abonentów, jak i przychodów.

Netflix ogłosił w czwartek swoje zyski za pierwszy kwartał 2024 r., ujawniając, iż dodał aż 9,33 miliona płatnych subskrybentów [to hit] 269,60 milionów subskrybentów na dzień 31 marca […]

Oprócz przekroczenia szacunków analityków dotyczących przyrostu abonentów w pierwszym kwartale, Netflix przekroczył oczekiwania również w zakresie wyników finansowych […] Netflix zgłosił rozwodniony EPS w wysokości 5,28 USD przy przychodach o wartości 9,37 mld USD. Przychody te oznaczają wzrost o 15% w porównaniu z I kwartałem 2023 r.

Inwestorzy byli mniej pod wrażeniem jednakże w załączonym ogłoszeniu.

Od pierwszego kwartału 2025 r. Netflix nie będzie już raportował liczby abonentów – co od lat jest kluczowym wskaźnikiem w przypadku usług przesyłania strumieniowego […]

Pomimo dobrych wyników za pierwszy kwartał, akcje Netflix spadły o ponad 4,5% w czwartkowych notowaniach po godzinach pracy, prawdopodobnie w związku z negatywną reakcją inwestorów na wiadomość, iż streamer przestanie raportować kwartalne sumy częściowe.

Firma twierdzi, iż w przyszłości skoncentruje się na innych wskaźnikach, takich jak całkowity czas spędzony na korzystaniu z usługi. Stwierdzono, iż przez cały czas będzie zgłaszać najważniejsze kamienie milowe, więc prawdopodobnie możemy spodziewać się informacji o tym, gdy liczba ta osiągnie 300 mln.

Posunięcie to jest powtórzeniem działania Apple z 2018 r., kiedy to przestał raportować sprzedaż jednostkową w przypadku iPhone’ów i innych produktów, przechodząc zamiast tego na raportowanie całkowitych przychodów dla każdej kategorii. Inwestorzy wyrazili wówczas konsternację, ale zauważyliśmy, iż tak było raczej nie będzie powodem do niepokojui wszyscy gwałtownie przyzwyczaili się do nowej normalności.

zdjęcie zrobione przez Johna Schnobricha NA Usuń rozpryski

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Idź do oryginalnego materiału