Instagram wprowadza nowe interaktywne naklejki do Stories

cyberfeed.pl 2 tygodni temu


Instagram ogłosił garść nowe funkcje w Storiesw tym nowe, interaktywne sposoby udostępniania muzyki, zdjęć i filmów.

Najbardziej intrygująca nowa funkcja nazywa się Reveal i po zastosowaniu zamazuje treść wpisu. Widzowie mogą zobaczyć post tylko poprzez wiadomość prywatną na DM od osoby, która go udostępniła. Szef Instagrama Adam Mosseri powiedział iż wiadomości bezpośrednie stanowią coraz ważniejszą część platformy, a historie i DM odpowiadają za większość rozwoju Instagrama. Wymaganie od DM przeglądania treści to kolejna ewolucja tego rozwiązania — i bez wątpienia zostanie wykorzystane jako trik angażujący przez twórców, którzy chcą zwiększyć zaangażowanie swoich historii.

Inna funkcja, Ramki, nakłada nakładkę Polaroid na obrazy, które zaczynają się w kolorze szarym. Kiedy użytkownik potrząsa telefonem, pojawia się zdjęcie — podobne do tego, co wiele osób robi z prawdziwymi zdjęciami polaroidowymi. Co jest zabawne, bo tak naprawdę jesteś nie miał potrząsnąć polaroidami i samą firmą mówi ludziom, żeby tego nie robili w miarę wywoływania filmu („Zalecamy wkładanie wywoływanego zdjęcia do kieszeni lub torby, aby ukryć je przed jasnym światłem”). Funkcja Ramki była pierwsza wprowadzony podczas kwietniowej Coachelli.

Instagram dodaje także funkcję szablonów opartych na muzyce, która pozwala użytkownikom udostępniać utwory w swoich historiach dzięki podpowiedzi, takich jak „ulubiona piosenka z albumu X” lub „gdybyś mógł słuchać tylko jednej piosenki przez resztę swojego życia”. Nazywa się Dodaj swoją muzykę i opiera się na istniejącym szablonie podpowiedzi dla zdjęć.

Instagram przechodzi zmiany mające na celu zwiększenie liczby oryginalnych treści od użytkowników. Największa zmiana w tym duchu nastąpiła na początku tego tygodnia, kiedy spółka powiedział spowodowałoby to, iż ponownie opublikowana lub zagregowana treść byłaby zasadniczo niewidoczna w rekomendacjach, zamiast tego zastąpiłaby ją oryginalną wersją wpisu. Co jednak ważne, polecane treści z kont, których nie obserwujesz, skupiają większą uwagę niż kiedykolwiek wcześniej — nie jest to do końca pocieszająca wiadomość dla twórców, którzy są zdenerwowani, iż nie docierają do tak dużej liczby obserwujących.



Source link

Idź do oryginalnego materiału